Jervis Bay - Reisverslag uit Lemon Tree Passage, Australië van Kim Hulsen - WaarBenJij.nu Jervis Bay - Reisverslag uit Lemon Tree Passage, Australië van Kim Hulsen - WaarBenJij.nu

Jervis Bay

Blijf op de hoogte en volg Kim

25 Januari 2015 | Australië, Lemon Tree Passage

Lieve landgenoten,

Vandaag heb ik de mooiste dag gehad sinds ik in Australie zit. We zijn vandaag naar Jervis Bay geweest. Dit is een van de meest witte stranden met de helderste zee. Het was even drie uur zitten in de bus maar het was het meer dan waard. Deze reis was via onze school georganiseerd.

Toen we daar aankwamen konden we eerst lekker een uurtje op het parel witte strand liggen. Ik heb nog nooit in zo'n heldere zee gezwommen. Overal zwommen kleine schattige visjes.

Nadat we van het strand hebben kunnen genieten zijn we met een boot de zee opgegaan om dolfijnen te spotten. We hebben helaas de hele tocht geen dolfijnen gezien maar vlak voordat we terug waren en gingen aanmeren kwamen er toch nog wat dolfijntjes naar boven. Helaas was het te lastig om goede foto's van ze te maken maar de ervaring zelf was natuurlijk fantastisch mooi!
Ook zijn we eventjes gestopt bij een klein parkje om wilde kangeroes te spotten. Ik kan je vertellen; dit is meer dan gelukt! (Zie de foto's).
Als laatste hebben we nog even een kleine wandeling gemaakt tussen de watervallen door.

Naast deze geweldige dag mogen we natuurlijk ook de stap-foto's niet vergeten! Deze foto's zijn gemaakt in een park waar we met ongeveer 30 man waren. Deze avond namen we afscheid van een huisgenootje. Wanneer er iemand vertrekt uit het cranburry house word er altijd een stap avond verzorgt.

Morgen is het hier in Australie overal feest. Deze dag heet dan ook: Australian day. Hierbij gedenken ze dat twee eeuwen geleden de Engelse aan land kwamen en dat zij de dienst uitmaakte. Er is dus door het hele land feest waaronder strandfeesten en enorm veel vuurwerk! Verhalen en foto's komen zeker in mijn volgende blog! :D

Hugs from Australia!

  • 25 Januari 2015 - 21:53

    Jack:

    hugs terug! klinkt echt super goed allemaal :) x x x

  • 26 Januari 2015 - 15:28

    Joke Ten Hulsen:

    Hoi Kim,
    wat een prachtig verslag. Ik zie het gewoon voor me!!!Ik kan me voorstellen, dat je heel enthousiast bent.
    Hoe gaat het met de engelse les??? valt het mee????
    Hier in Groenveld hobbelt alles lekker door. Zo nu en dan een beetje vorst maar daarna gelukkig weer gewoon regen en wind.
    Rolf is nog steeds bezig met de slaapkamer en de hal (bij de badkamer).
    Hij heeft net de tweede kast af, mooi geworden. Kom maar kijken als je weer terug bent.
    Heel veel plezier verder en tot mails.....
    Hugs, joke

  • 26 Januari 2015 - 21:55

    Kim:

    Haaaaaai tante sjokie!

    Jaaa met dit weer snap ik het wel dat de heren druk aan het klusse zijn binnen! Ik kom zeker kijken als ik terug ben! Ik ben heel erg benieuwd!

    De lessen gaan ook goed. Ik leer hier echt enorm veel en de klas is ontzettend leuk! Zit er nu alweer tegenop om naar huis te gaan hihi.

    Kus en tot snel!

  • 26 Januari 2015 - 23:18

    Naomi:

    Jaaaa eindelijk weer een verhaal!! En wat ben ik soms jaloers maar ontzettend blij voor je! Volgende keer neem ik plek in je koffer!

    Kusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Lemon Tree Passage

Australie

Sydney.

Recente Reisverslagen:

04 Maart 2015

Duiken in het Great Barrier Reef

28 Februari 2015

Cairns

20 Februari 2015

Birthday!

16 Februari 2015

laatste weekje in bondi beach.

04 Februari 2015

Bondi beach
Kim

Actief sinds 04 Jan. 2015
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 5059

Voorgaande reizen:

04 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

07 Januari 2015 - 10 Maart 2015

Australie

Landen bezocht: