Sydney tower. - Reisverslag uit Lemon Tree Passage, Australië van Kim Hulsen - WaarBenJij.nu Sydney tower. - Reisverslag uit Lemon Tree Passage, Australië van Kim Hulsen - WaarBenJij.nu

Sydney tower.

Blijf op de hoogte en volg Kim

18 Januari 2015 | Australië, Lemon Tree Passage

Hallo lieve nederlandse vriendjes,

Nadat ik een hele enthousiaste Naomi op skype had gehad die vertelde dat ze op mijn volgende blog zat te wachten moest ik wel meteen een nieuw verhaal schrijven. Ik krijg leuke reacties iedereen over mijn blogs en dat motiveert mij weer om mijn verhalen met jullie te delen. Thanks voor de leuke reacties allemaal!

Ik heb mijn eerste school-week achter de rug. We hebben de klas en de leraar leren kennen en het bevalt enorm goed. Nooit gedacht dat school leuk kon zijn maar het is enorm gezellig! Ik bedoel natuurlijk; het is erg leerzaam.

Deze week organiseerde de school een uitje naar de Sydney tower. In deze toren heb je uitzicht over bijna heel Sydney. Het uitzicht was echt heel erg gaaf. Verder valt er weinig over te vertellen maar de foto's zeggen genoeg.
Nadat we de toren in zijn geweest hebben we ice-yoghurt gehaald. In Nederland heb ik het nooit gegeten maar de meiden hier zijn er dol op dus nou krijg ook ik er geen genoeg van.

Ook zijn we uiteraard uit geweest deze week. Er zijn hier doordeweeks veel feesten maar ook in het weekend. Jaa, hier weten ze wel hoe feesten werkt. We zijn in een club geweest met 4 verdiepingen. We moesten dan ook met de lift omhoog of omlaag. Er was zelfs een zwembad aanwezig.
Hier is wel de regel dat als de bewaking denkt of zelfs al vermoed dat je dronken bent je de discotheek/kroeg uit word gezet. Ook mag je niet naar binnen als je teveel hebt gedronken dus we hebben veel poker-faces moeten gebruiken.

En niet te vergeten het bondi beach! Ik krijg GEEN genoeg van dit strand. Het water is ontzettend mooi en de golven zijn 4/5 meter hoog. Er gelden wel regels zoals; je mag niet alleen zwemmen ivm de sterkte stroming, zwaaien als je gevaar loopt etc. De stroming is ook echt heel sterk dus soms kan deze zee best gevaarlijk zijn. Voor degen die het programma bondi rescue dan ook kijken; mensen op het strand kijken niet meer op of om wanneer iemand in gevaar is aangezien het normaal is dat er erge dingen gebeuren. Zodra er een resque-medewerker gewaarschuwd is kijken mensen niet meer op of om. Maar ondanks dat de stroming zo sterk is is het een perfecte plaats voor de surfers en de sfeer is onwijs relaxd op het strand.

Volgende keer; een blog over een dolfijnen tour!

Enjoy my blog!


  • 21 Januari 2015 - 13:01

    Bianca:

    Lekker kimmie! Nog last gehad van je hoogtevrees op de tower?
    Kijk uit naar t lezen van je dolfijne(n) avontuur!

  • 22 Januari 2015 - 20:27

    Marlou:

    Wat een feest Kim! Ik bedoel ook om je verhalen te lezen xx


  • 22 Januari 2015 - 20:27

    Marlou:

    Wat een feest Kim! Ik bedoel ook om je verhalen te lezen xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Lemon Tree Passage

Australie

Sydney.

Recente Reisverslagen:

04 Maart 2015

Duiken in het Great Barrier Reef

28 Februari 2015

Cairns

20 Februari 2015

Birthday!

16 Februari 2015

laatste weekje in bondi beach.

04 Februari 2015

Bondi beach
Kim

Actief sinds 04 Jan. 2015
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 5062

Voorgaande reizen:

04 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

07 Januari 2015 - 10 Maart 2015

Australie

Landen bezocht: