Bondi beach - Reisverslag uit Lemon Tree Passage, Australië van Kim Hulsen - WaarBenJij.nu Bondi beach - Reisverslag uit Lemon Tree Passage, Australië van Kim Hulsen - WaarBenJij.nu

Bondi beach

Blijf op de hoogte en volg Kim

04 Februari 2015 | Australië, Lemon Tree Passage

Hi there!

In mijn laatste blog had ik beloofd om wat te schrijven over Australian day. Dat ga ik dan ook nu doen!
Er was helaas niets leuks aan want het regende de hele dag lang. Het was overal mooi weer in Australie behalve in Bondi beach en Sydney. We hebben dus helaas geen groot feest meegemaakt want niemand wilde naar t strand om te feesten met het weer. Maar gelukkig hebben we genoeg leuke huisgenoten dus zelfs met een dag vol regen vermaken we ons hier.

Helaas is het de hele week zo gebleven. Het is hier nu de hele week 20 graden maar omdat we al zo gewend zijn aan het zonnetje is 20 graden frisjes en lopen we hier in een spijkerbroek. Is het niet hilarish?

Afijn, we zijn naar een lichtshow geweest bij het opera house en dat was geweldig! Je kon het concert volgen van buitenaf op het opera house zelf. We hebben eerst van een afstand bekeken en dat uitzicht was super tof. Natuurlijk ook nog even van dichtbij wezen kijken!

Daarnaast ben ik helemaal vergeten te vertellen dat we ook nog naar watsons bay zijn geweest. Een heel schattig strandje met bootjes en uitzicht op Sydney-city. Een heerlijke plek om gewoon lekker te relaxen.

Ik hoop volgende keer weer wat meer te kunnen schrijven over plaatsen waar we geweest zijn met MOOI WEER haha. Maar dit weekend hebben we weer een uitje dus er komt zoiezo 1 mooi verhaal aan!

Love from Australia!