Reis en eerste dag in Sydney. - Reisverslag uit Kariong, Australië van Kim Hulsen - WaarBenJij.nu Reis en eerste dag in Sydney. - Reisverslag uit Kariong, Australië van Kim Hulsen - WaarBenJij.nu

Reis en eerste dag in Sydney.

Blijf op de hoogte en volg Kim

09 Januari 2015 | Australië, Kariong

Daaag allemaal,

Woensdag middag was het zover. Na afscheid genomen te hebben van mijn ouders, broertje en vriendje stapte ik om half 1 in de middag het vliegtuig in en was mijn reis officieel begonnen. 24 uur vliegen met een overstap van 1 uur in Guenzhou/China. Gelukkig kon ik mezelf vermaken met cadeautjes die ik van mijn ouders en broertje gekregen had zoals een prinsessen spel en een kartonnen vliegtuigje die ik in elkaar kon zetten. Natuurlijk niet de monster plak-poppetjes te vergeten. Achja, hoe vermaak je je ook anders?
In het vliegtuig heb ik gelukkig genoeg kunnen slapen waardoor de tijd toch wat sneller ging. Ook waren er goede films die ik kon kijken. Daarnaast gelukkig ook aan de praat geraakt met iemand die uit Sydney kwam. Veel tips meegekregen over de mooie plekken die er zijn.

Aangekomen in Sydney hoefde ik niet lang op mijn koffer te wachten en kon ik vrij snel een taxi pakken naar het hostel waar Inez zat. Daar eenmaal aangekomen eerst spullen weg gezet en daarna nog even wat gegeten (aangezien het eten in het vliegtuig geen ster verdient).
Nog even gekletst met de meiden die bij ons op de kamer sliepen en daarna gaan slapen om even bij te komen.

Na 6 uur slaap werd ik wakker met alsnog enorm veel energie en mijn enthousiastme was ook zeker niet achtergebleven Ook geen last gehad van een jetlag. Wel van een Inez die praat in haar slaap. Gelukkig heb ik een geweldig aardige persoonlijkheid dus ik vergeef het haar. Het is wel nog een heel raar idee dat wanneer ik wakker ben iedereen in Nederland ligt te slapen.

Vandaag zijn we naar coogee beach geweest. Even een lekker dagje relaxen voordat onse cursus (maandag) begint. Het was een prachtig strand met onwijs helder water. De stad was erg gezellig (shoppen is ZEKER een aanrader), en het eten daar was ook enorm lekker. Foto's van deze dag staan ook op mijn site!

Op naar het volgend avontuur!


  • 09 Januari 2015 - 12:24

    Bianca:

    Lekker kimmie! Fijn te horen dat de reis goed is verlopen.
    Geniet ze!

  • 09 Januari 2015 - 12:42

    Leonie:

    Ziet er echt super uit Kim! Nu al super mooie fotos! Kan niet wachten op de rest van je verhalen en fotos!
    (beetje jaloers hoor!!!:$)

  • 09 Januari 2015 - 15:43

    Peter:

    Ziet er nu al prima uit....heel veel plezier en we blijven je volgen hoor.....

  • 09 Januari 2015 - 15:47

    Rolf:

    Dat ziet er niet verkeerd uit! Geniet ze! Ook namens Sjookie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Kariong

Australie

Sydney.

Recente Reisverslagen:

04 Maart 2015

Duiken in het Great Barrier Reef

28 Februari 2015

Cairns

20 Februari 2015

Birthday!

16 Februari 2015

laatste weekje in bondi beach.

04 Februari 2015

Bondi beach
Kim

Actief sinds 04 Jan. 2015
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 5046

Voorgaande reizen:

04 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

07 Januari 2015 - 10 Maart 2015

Australie

Landen bezocht: